وظایف مشاور سئو چیست؟

سئو و بهینه سازی سایت یکی از اقدامات مهمی است که به افزایش فروش و بهبود رتبه سایت کمک زیادی می کند. اما انجام این اقدامات کار هر کسی نبوده و نیاز به تخصص و تجربه دارد. از این رو اغلب وبمستران ترجیح می دهند برای برنامه ریزی بلند مدت سئو سایت خود از مشاوره یک سئوکار کمک بگیرند. اما در جلسات مشاوره سئو چه مواردی باید مطرح شود؟ نکات مهم در یک جلسه مشاوره سئو عالی چیست؟ در ادامه به صورت کامل در این باره صحبت کرده ایم.


مشاور سئو کیست؟

مشاور بهینه سازی سایت چه کسی است؟ یک سئوکار کی می‌تواند شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مشاور سئو کیه؟ مشاوره سئو چیست؟ چه وظایفی دارد؟ قرار است چه خدماتی به مجموعه یا وب سایت ما ارائه دهد. مشاور سئو فردی است که به شما کمک می‌کند تا در پروژه سئو خود به رتبه‌های دلخواه دست یابید. توجه داشته باشید که یک مشاور سئو حرفه‌ای باید خود پروژه‌های مختلف سئو را تجربه کرده باشد و بداند بالا و پایین یک پروژه سئو به چه مواردی بستگی دارد. عموما مشاوره سئو کاری زمان بر و طولانی است که در ابتدای امر نیاز به بررسی وب سایت به صورت کامل دارد تا بتوان بهترین راهکار  برای کسب و کار (وب سایت اینترنتی) ارائه شود. توجه به سابقه سئوکار و همچنین نمونه کارهای سئو شده باعث خواهد شد که بدانید مشاور سئو چه روندی را در پروژه‌های قبلی خود در پیش گرفته است و قرار است به چه صورتی پروژه شما را به موفقیت برساند.


تخصص های مشاور سئو

مشاور سئو به صورت کلی باید تخصص های زیر را داشته باشد


سئو داخلی: مشاور سئو باید به کلی با اصول سئو داخلی، سئو محتوا، تحقیق کلمات کلیدی و ساختار درست سئو داخلی آشنا باشد و بتواند که همه آن ها را تجزیه و تحلیل کند.

سئو خارجی: مشاور سئو باید به خوبی بداند که سئو خارجی یک سایت در چه وضعیتی است و همچنین بتواند برای یک سایت پلن سئو خارجی بریزد.

آنالیز رقبا: یک مشاور سئو باید به خوبی بداند که رقبا رقیب نیستند، بلکه دُرهایی گرانمایه اند. طبع شاعرانه من